Stumptown
Tämä sarja perustuu sarjakuvaromaanisarjaan. Dex Parios on vahva, määrätietoinen ja teräväpäinen sotaveteraani, jolla on mutkikas rakkauselämä, uhkapelivelkaa ja veli, josta hän huolehtii Oregonin Portlandissa. Hänen armeijassa oppimansa tiedustelutaidot tekevät hänestä mahtavan yksityisetsivän, mutta hänen anteeksipyytelemätön tyylinsä vie hänet kovien rikollisten tulilinjalle ja tekee hänen suhteestaan poliisiin monimutkaisen.