MPower
Jokainen "MPowerin" jakso paljastaa Marvel Cinematic Universen ikonisimpien naisten historiaa ja kertomattomia tarinoita. Naiset Galaksin Vartijoiden, Wakandan, Kapteeni Ihmeen ja Purppuranoidan takana jakavat menestyksensä, ja heidän seuraansa liittyy innokkaita faneja, joiden elämään sankareiden tarinat ovat vaikuttaneet.
Carol Danversista ja Wanda Maximoffista Wakandan ja Galaksin Vartijoiden naisiin, "MPower" kertoo roolihahmojen matkan syntymästä Marvel-sarjakuvissa aina MCU:hun ja pidemmällekin. Arkistomateriaali, kekseliäät animaatiot ja avomieliset haastattelut auttavat yhdessä kertomaan, miten nämä roolihahmot ja naiset sen takana ovat vaikuttaneet faneihin ympäri maailmaa.