TENGOKU-DAIMAKYO
Vuonna 2024 groteskit hirviöt väijyvät Japanin raunioissa, kun henkiinjääneet yrittävät selviytyä parhaansa mukaan. Kiruko suostuu salaperäisen kuolevan naisen pyyntöön ja lähtee viemään Maru-poikaa paikkaan nimeltä Taivas.
Vuonna 2024 groteskit hirviöt väijyvät Japanin raunioissa, kun henkiinjääneet yrittävät selviytyä parhaansa mukaan. Kiruko, satunnaisia töitä tekevä tyttö Nakanosta, lupaa salaperäiselle kuolevalle naiselle saattavansa Maru-pojan paikkaan nimeltä Taivas. Maru on varma, että siellä on hänen näköisensä poika.