The Incredible Hulk
Kokeen mennessä pieleen tiedemies Bruce Banner altistuu gammasädepommin räjähdykselle. Sen seurauksena hän muuttuu aina suuttuessaan vaaralliseksi alter egokseen, vihreäksi hirviöksi nimeltä Hulk.