The Muppets Mayhem
The Electric Mayhem lähtee eeppiselle musamatkalle äänittäessään vihdoinkin ensimmäistä studioalbumiaan 45 vuoden rokkaamisen jälkeen. Ikoninen Muppet-rokkibändi – Dr. Teeth, kessu Floyd Pepper, Janice, Lips, Zoot ja Elukka - saa avukseen innokkaan, nuoren musatuottajan. Hänen avullaan poppoo joutuu laittamaan asiansa järjestykseen kohdatessaan musabisneksen sekopäisen maailman, kun he yrittävät tavoitella platinaa.
Kaikkien palvoma muppet-bändi, Doctor Teeth and The Electric Mayhem lähtee eeppiselle musamatkalle 45 vuoden rokkaamisen jälkeen ja saavat avukseen innokkaan, nuoren musatuottajan Nora Singhin. Hän suostuttelee rokkarit vihdoin sanoittamaan, äänittämään ja julkaisemaan heidän ensimmäisen studioalbuminsa. Nora toivoo pelastavansa konkkaan ajautuvan levy-yhtiönsä ja tutustuttaa bändin jäsenet - Dr. Teethin, kessu Floyd Pepperin, Janicen, Lipsin, Zootin ja Elukan - nopeatahtiseen, moderniin musa-alaan. Ikonisen bändin rento ja huoleton asenne aiheuttaa loputtomia haasteita, joista Nora selviää somemestarisiskonsa Hannahin ja nokkelan Mayhemin superfanin Moogin avulla. Yhdessä porukka kohtaa tämän päivän suurimpia musiikin supertähtiä yrittäessään tavoitella platinaa.