Lontoossa on tehty murtovarkauksien sarja, joihin Miss Piggy lavastetaan syylliseksi. Tutkivat journalistit Kermit, Fozzie, Gonzo ja muut Muppetit ryhtyvät jäljittämään oikeaa rikollista.
Reportterit Kermit, Fozzie ja Gonzo selvittävät rikosta lauluntäyteisessä, tähtiä vilisevässä elokuvassa, jonka on ohjannut Jim Henson. Sankarimme haastattelevat Lontoossa muotisuunnittelija Lady Holidayta jonka timanttikaulakoru on varastettu. Kermit sekoittaa vastaanottovirkailijan/tulevan mallin Miss Piggyn tämän työnantajaan ja rakkaus leimahtaa. Lady Holidayn veli kosiskelee myös sikaa, jotta voi lavastaa tämän jälleen syylliseksi. Kermitin ja Muppettiystävien tulee puhdistaa Piggyn maine ja napata syylliset. Sisältää tupakkatuotteita.