Rosewood
Tohtori Beaumont Rosewood jr. on kaupungin paras yksityinen patologi. Upea, tyylikäs ja karismaattinen Rosewood liittoutuu työlleen omistautuneen, tiukan etsivä Annalise Villan kanssa. Yhdessä he pyrkivät paljastamaan muilta havaitsematta jääneet johtolangat ja auttamaan Miamin poliisia selvittämään kaupungin haastavimmat tapaukset.