The Killing
Tämä draamasarja punoo yhteen yhden murhan ympärille kolme erillistä tarinaa juttua tutkivista etsivistä, uhrin surevasta perheestä ja epäillyistä. Sarjan edetessä on selvää, ettei mikään ole sattumaa; jokaisella on salaisuus, ja vaikka hahmot uskovat jatkaneensa elämiään, heidän menneisyytensä ei ole vielä päästänyt heitä otteestaan.