Suspect: The Shooting of Jean Charles de Menezes
Lontoossa heinäkuussa 2005 poliisi jahtaa terroristisolua. Valvontaoperaation aikana sattunut tapahtumasarja johtaa siihen, että viaton nuori brasilialainen tunnistetaan väärin epäillyksi, ja hänet ammutaan kuoliaaksi. Kun miehen omaiset taistelevat disinformaatiota vastaan, he saavat tukea epätodennäköiseltä taholta, ja poliisi joutuu kriisiin ja joutuu kohtaamaan kovia totuuksia ampumisesta.
Britannian poliisitoiminnan historian katastrofaalisimpiin kuuluvassa tarinassa Lontoo toipuu 7. heinäkuuta 2005 tapahtuneista tuhoisista itsemurhapommi-iskuista, kun poliisi käynnistää laajamittaisen terrorisminvastaisen operaation ja päättää käyttää tarvittaessa tappavaa voimaa. Heidän tietämättään toinen terroristisolu suunnittelee hyökkäystä, joka voisi olla yhtä suuri kuin 7.7. tapahtumien verilöyly. Terrorisminvastaisen operaation aikana poliisi toteuttaa laajan tarkkailuoperaation lontoolaisessa osoitteessa, mutta poikkeuksellinen tapahtumasarja johtaa siihen, että viaton brasilialainen nuorukainen tunnistetaan väärin epäillyksi, ja hänet ammutaan kuolettavasti. Kun hänen sureva perheensä taistelee disinformaatiota vastaan ja etsii vastauksia, poliisilaitos joutuu kriisiin ja poliisit joutuvat kohtaamaan kovia totuuksia tragediasta.
Lontoossa 7.7. tapahtuneiden pommi-iskujen jälkeen toinen terroristisolu suunnittelee hyökkäystä.
Poliisin valvontaoperaatio päättyy tragediaan, kun viaton metromatkustaja ammutaan kuoliaaksi.
Poliisivoimat ovat kriisissä, ja johtavat poliisiviranomaiset joutuvat kohtaamaan kovia totuuksia.