Musique
We got it all when we're standing tall, cause we're unbreakable! Grab the people who bring out the best in you, and watch the concert performance of "Unbreakable." Performed by Posey (Lumi Pollack), Jade (Carmen Sanchez), and Tulip (Ruby Marino) of Electric Bloom.