קומדיה, ספורט
לאחר הסרת הגבס מזרועו שהייתה שבורה, ילד בן 12 (תומאס איאן ניקולס) יכול לזרוק כדור במהירות של 160 קמ"ש, והשיקגו קאבס רוצים אותו בתור המגיש החדש שלהם!
יכול להיות שהוא רק ילד מגושם, אך כאשר הגבס מוסר מזרועו השבורה, הנרי רוונגרטנר (תומאס איאן ניקולס) יכול לזרוק כדור בייסבול במהירות של 160 קמ"ש! וזה לא הכל, השיקגו קאבס שמעו על היכולת של הנרי והם רוצים שהוא יעזור להם להעלות את הקבוצה שלהם מהמקום האחרון. עם עזרה מאלוף ההגשות (גארי ביוסי), הארי אולי יצליח לעשות את זה!