שומרי האוצרות של מצרים
מצרים היא ביתם של רבים מהאוצרות הארכיאולוגיים המפורסמים ביותר על פני כדור הארץ. אבל במהלך חמש השנים האחרונות, מצרים סבלה ממהפכות סוערות ומספר התיירים המבקרים בה צנח. תוכנית זו עוקבת אחר צוות נבחר של אנשים, הנחושים להחזיר את מצרים לגדולתה: לגלות עוד מההיסטוריה של מצרים, לשמור על מורשתה בטוחה ולהחזיר את התיירים למדינה.