קונצרט הלהקה
מיקי הוא מנצח תזמורת מתוסכל שנאלץ להתמודד עם מוכר הבוטנים ונגן החליל המגעיל דונלד דאק, שמנסה לשכנע את התזמורת לנגן את היצירה "תרנגול הודו בתבן", ועם סופת טורנדו שמכה לפני שקונצרט "האוברטורה של וילהלם טל" מגיע לסיומו.
מיקי הוא מנצח תזמורת מתוסכל שנאלץ להתמודד עם מוכר הבוטנים ונגן החליל המגעיל דונלד דאק, שמנסה לשכנע את התזמורת לנגן את היצירה "תרנגול הודו בתבן", ועם סופת טורנדו שמכה לפני שקונצרט "האוברטורה של וילהלם טל" מגיע לסיומו. הסרט המצויר הפך להצלחה ענקית והעצים את הפופולריות של דונלד דאק, ובהמשך הוא נכלל בסרט "ציוני הדרך של מיקי" (1974). המנצח ארטורו טוסקניני אמר שזה הסרט המצויר האהוב עליו.