אנימציה, רומנטיקה
גדם עץ קנאי מאיים על שני עצים מאוהבים ומצית שריפה ביער. כשהגשם מגיע ומכבה את האש, היער מתחדש וחוגג את החתונה.
הסרט המצויר מספר על שני עצים מאוהבים. גדם עץ ישן וקנאי מאיים עליהם ומנסה לשרוף את היער כדי להרוס אותם, אבל מצליח להרוס רק את עצמו. היער מתחדש וחוגג את החתונה.