קומדיה
משפחת הפלי יוצאת לטיול משפחתי ליום הולדתה ה־90 של סבתא, אך הדרך מתארכת עקב מזימתו של גרג לבקר בכנס משחקי וידאו. ההרפתקה ברחבי המדינה הופכת לחוויה שבני משפחת הפלי לא ישכחו לעולם! מבוסס על אחת מסדרות הספרים המצליחות בכל הזמנים.