התבגרות, קומדיה
גרג הפלי (זאקרי גורדון), החנון שכולם אוהבים, חוזר לכיף משולש בסרט החדש המבוסס על סדרת הספרים הסופר פופולרית! אביו של גרג (סטיב זאהן) מאיים לשלוח אותו לפנימייה צבאית אם לא יתרחק מצרות, ובינתיים גרג מוצא שיטות חדשות לעצבן את כולם!