הילד שיהיה מלך
בהרפתקה האפית הזו, כאשר ילד שהציקו לו מגלה את אקסקליבר, החרב האגדית באבן, הוא וחבריו (ואויביו) מצטרפים לקוסם מרלין כדי להילחם ברוע!
אלכס הוא תלמיד בית ספר בריטי בן שתים עשרה שבעיותיו היומיומיות מתגמדות מול גילוי החרב המיתולוגית אקסקליבר. כעת, כשהחרב החזקה ביותר בהיסטוריה בידיו של תלמיד בית הספר חסר הכוח ביותר בבריטניה, מתחילה הרפתקה אפית כשאלכס וחבריו חייבים לעצור מרשעת מימי הביניים בשם מורגנה, שנחושה להרוס את העולם.