The Avengers: Earth's Mightiest Heroes
כדור הארץ נכנס לכאוס כשמערכת בתי הכלא של נבלי העל מתקלקלת, וכל האסירים משתחררים בו-זמנית. הגיבורים צריכים להתמודד עם מתקפה של סופר נבלים שרוצים רק לנקום.
"הקוביה". "הבית הגדול". "הכספת". אלו הם בתי כלא ברמת אבטחה גבוהה שנוצרו כדי לכלוא בתוכם סופר נבלים. תור, איירון-מן, קפטן אמריקה, הענק הירוק, הוקאיי, הפנתר השחור, אנטמן והצרעה ועוד גיבורים נוספים, עזרו במהלך השנים למלא את בתי הכלא האלה בפושעים בעלי כוחות-על, מהמסוכנים ביותר שידע העולם. כדור הארץ נכנס לכאוס כשמערכת בתי הכלא של נבלי העל מתקלקלת, וכל האסירים משתחררים בו-זמנית. הגיבורים צריכים להתמודד עם מתקפה של סופר נבלים שרוצים רק לנקום. הגיבורים המומים. עם אויבים בודדים הם יכלו להתמודד , אבל לא עם 75 בו זמנית. לכל אחד מהם בנפרד אין סיכוי, אבל ביחד, "הנוקמים" יכולים להחזיר את הסדר לעולם.