ספיידרמן
פיטר פארקר מתקשה לאזן בין חיי החברה שלו בביה"ס והסתרת הזהות הסודית שלו בתור ספיידרמן מפני כולם, כולל חברו הטוב ביותר, הארי אוסבורן.