מאדים: יום על הכוכב האדום
מסע אפי סביב מאדים, על בסיס נתונים אמיתיים מלוויינים ומרכבי השטח במאדים, חושף את הכוכב האדום בדרך חדשה לחלוטין.
מסע אפי סביב מאדים – הקפה אחת, מעלות השחר עד דמדומי ערב – חושף את הכוכב האדום כפי שמעולם לא ראיתם אותו. סרט זה נשען על נתונים שלא נעשה בהם שימוש בעבר שנאספו באמצעות חלליות ורכבי שטח במאדים המאפשרים להבין את כוכב הלכת ולפענח את נופיו, כדי לחשוף את סיפורו יוצא הדופן. לאורך הדרך נראה את הר הגעש הגדול ביותר ביקום, אגמים עתיקים, עולמות קרח משונים ושיירים של משימות קודמות.