הסנדקית הקסומה
״הסנדקית הקסומה״ היא קומדיה שמתרחשת בחג המולד והיא עוסקת באלנור, פיה טובה צעירה, חסרת ניסיון שעדיין בתקופת ההכשרה שלה (ג׳יליאן בל) שמנסה להוכיח את הערך שלה בכך שתראה שהעולם עדיין זקוק לפיות טובות. היא מגלה מכתב מילדה בת 10 ומחפשת אחריה. הילדה מתבררת כמקנזי, אם חד הורית בת 40, שלושים שנה לאחר מכן (איילה פישר) שוויתרה על הרעיון של ״אושר ועושר עד עצם היום הזה״, אבל אלנור נחושה להוכיח לה שהיא טועה.
״הסנדקית הקסומה״ היא קומדיה שמתרחשת בחג המולד והיא עוסקת באלנור, פיה טובה צעירה, חסרת ניסיון שעדיין בתקופת ההכשרה שלה (ג׳יליאן בל) אשר מגלה שהמקצוע שלה עומד להיעלם מן העולם, ומנסה להוכיח את הערך שלה בכך שתראה שהעולם עדיין זקוק לפיות טובות. היא מגלה מכתב מילדה בת 10 ומחפשת אחריה. הילדה מתבררת כאם חד הורית בת 40, שלושים שנה לאחר מכן בשם מקנזי (איילה פישר) שעובדת בערוץ חדשות בבוסטון. מקנזי איבדה לפני כמה שנים וויתרה על הרעיון של ״אושר ועושר עד עצם היום הזה״, אבל אלנור נחושה להוביל אותה למהפך הגדול בין אם היא רוצה בכך ובין אם לא.