קומדיה
לאחר שהבטיח לבנו הצעיר שסנטה ישיג לו את הפריט החשוב ביותר ברשימת המשאלות שלו, ערב חג המולד של אב מכור לעבודה בעל כוונות טובות הופך למרדף אימפולסיבי, מסויט ומטורף ברחבי העיר כדי למצוא את הצעצוע המבוקש, ולפיכך, כמעט בלתי אפשרי להשגה.
איש העסקים הווארד לנגסטון עובד קשה כדי לקבל הזמנות מלקוחות שהוא פשוט לא יכול לסרב להם, כולל מבנו ג'יימי, שביקש את דמות האקשן הכי לוהטת של העונה - טורבו מן! אולם הווארד מתמודד עם בעיה אחת גדולה. זהו ערב חג המולד וטורבו מן אזל מאז חג ההודיה! המרדף של הווארד להשגת טורבו מן הופך לאודיסיאה פראית יותר ממה שהוא יכול היה לדמיין.