סרטי חבר'ה, קומדיה
שלושה רווקים נאים ממנהטן מגלים שחיי הדייטים שלהם נפגעים ללא תקנה כששותפה חדשה ולא צפויה מופיעה על סף דלתם מאובזרת בעריסה, מוצץ וחיתול. מקור השמחה המקפץ הזה הוא עבורם הכול מלבד שמחה... עד שהיא הופכת ל"ילדה של אבא" עבור כל השלושה.
קחו שלושה כוכבים הוליוודיים (טום סלק, סטיב גוטנברג, טד דנסון), תוסיפו תינוקת חמודה אחת והתוצאה היא קומדיה שוברת קופות מצחיקה באופן שלא ייאמן. שלושה רווקים נאים ממנהטן מגלים שחיי הדייטים שלהם נפגעים ללא תקנה כששותפה חדשה ולא צפויה מופיעה על סף דלתם מאובזרת בעריסה, מוצץ וחיתול. מקור השמחה המקפץ הזה הוא עבורם הכול מלבד שמחה... עד שהאינסטינקטים המצחיקים של השלושה משתלטים והיא הופכת ל"ילדה של אבא" עבור כל השלושה. "שלושה גברים ותינוקת" משלב תפניות לא צפויות בעלילה וצחוקים אינסופיים, ובכך מבטיח הנאה טהורה לכל הצופים.