קומדיה, פנטזיה
ביום שישי ה-13 ילדה מתחלפת בגוף עם אמה בעלת העקרונות הנוקשים ומוצאת את עצמה אחראית על ניהול משק הבית כולו. בתורה, אמה מתמודדת כעת עם האתגרים האיומים של בית הספר, מבחני הקלדה, הוקי שדה ועם דברים רבים אחרים!
ההתחלפות מעולם לא היתה מצחיקה כל כך, וזה יכול היה לקרות רק ביום שישי ה-13! כאשר אנאבל (ג'ודי פוסטר) - ילדת טום בוי דעתנית, מתחלפת בגוף עם אמה בעלת העקרונות הנוקשים, אלן (ברברה האריס), לפתע היא מוצאת את עצמה אחראית על ניהול משק הבית כולו. בתורה, אלן, כעת בגוף של בתה, מתמודדת עם האתגרים האיומים של בית הספר, עם מבחני הקלדה, תחרות הוקי שדה ועם דברים רבים אחרים!