וופי גולדברג מככבת כזמרת נועזת שנאלצת להתחבא מהמאפיה במקום האחרון שמישהו יחשוב לחפש אחריה - מנזר. אך כאשר קבוצת המקהלה המתחדשת שלה זוכה בביקורת נלהבת, הפרסום הפתאומי שלה מסכן את זהותה הסודית.
וופי גולדברג מככבת כזמרת חצופה בטרקלין זול שנאלצת להסתתר מפני המאפיה במקום האחרון שמישהו יחשוב לחפש אחריה - מנזר. בזמן שהיא שם, התנהגותה חסרת הכבוד מושכת עדת חסידים נאמנים והופכת מקהלת נזירות חסרות שמיעה מוזיקלית למקהלה מלאת רגש של נזירות ששרות לפי מקצב. אך כאשר הקבוצה זוכה בביקורות נלהבות, הפרסום הפתאומי שלה מסכן את זהותה הסודית. הארווי קייטל וקתי נג'ימי הם חלק מצוות השחקנים השמיימי בקומדיית מצבים שופעת להיטי מוטאון משנות ה-60. מכיל אזכורי טבק.