פעולה והרפתקאות, פנטזיה
בזמנים מיתולוגיים, נער מתבגר הופך לרוכב דרקונים בעזרת זקן חכם. הילד והדרקון הצעיר שלו נוקמים את הרצח של דודו, מצילים לוחמת יפהפייה ומצטרפים לתנועה כנגד מלך רודן.