המהפכה המגדרית
קייטי קוריק חוקרת שאלות על זהות מגדרית עם מומחים ואנשים רגילים, ושופכת אור על סיפורים שלא סופרו על אהבה ומאבק.
קייטי קוריק נוסעת ברחבי אמריקה כדי להיפגש עם מדענים, רופאים ומומחים מובילים כדי לענות על שאלות בנושא מגדר וזהות מגדרית. היא מדברת עם אנשים רגילים שמוצאים את עצמם וגופם בחזיתו של עולם המשתנה במהירות. סרט זה בוחן את תפקידי המדע, החברה והתרבות על מגדר, ושופך אור על אינספור סיפורים שלא סופרו על מאבק, הבנה, בורות ואהבה.