הנשים שמשנות את העולם
איך תהפכו את העולם למקום טוב יותר? מידועניות ועד לכוכבות עולות, הכירו את הנשים שמשנות את עולמנו. הן חיות בין קופים בג'ונגל, צוללות לאוקיינוסים בחיפוש אחר רמזים מהם נוכל ללמוד על בריאות כוכב הלכת שלנו, מגלות את מקורות האנושות במערות אפריקה, ובודקות טכנולוגיות חדשות בחלל החיצון. נשים מעצבות מחדש את עולמנו ואת השקפתנו עליו... הנה הסיפורים שלהן!