הדברים המוזרים ביותר
החפצים יוצאי הדופן והמסתוריים ביותר בעולם מוחבאים מהציבור מאחורי דלתות סגורות. עכשיו, מחקר וטכנולוגיה חדשים יכולים לחשוף אותם כפי שהם מעולם לא נראו בעבר. בעזרת הדמיית תלת-הממד החדישה ביותר, אנחנו בוחנים את הפריטים האלו לפרטי פרטים כדי לחשוף את הסודות העתיקים, הבלתי-נתפסים והמשונים של החפצים האלו.
החפצים יוצאי הדופן והמסתוריים ביותר בעולם נעולים בכספות של מוזאונים, מעבדות וחדרי אחסון. עד עכשיו, לציבור מעולם לא הייתה גישה כזו למציאות הנדירות האלו. בעזרת הדמיית תלת-הממד החדישה ביותר אנחנו יכולים לפרק את החפצים האלו, להתמקד בפרטים הקטנים ולשחזר מאפיינים שאבדו או שנהרסו, כדי לחשוף את הסודות העתיקים, הבלתי נתפסים והמשונים של החפצים הללו. מדענים והיסטוריונים חושפים את ההבנות העדכניות ביותר אודות הפריטים המוזרים האלו והם מהרהרים בשאלות שנותרו ללא תשובות. מהחפצים הנדירים ביותר שנמצאו בקברים תת-קרקעיים ועד להמצאות המשונות ביותר של מהנדסים צבאיים ומדענים מטורפים ולעתיקות היפות והמפחידות ביותר של כתות וחברות אבודות, אלו הם "הדברים המוזרים ביותר" בעולם.