מבנים עתיקים: סודות נחשפים
במהלך ההיסטוריה, ציוויליזציות עתיקות הקימו מבנים שממשיכים לעורר בנו כבוד ופליאה, אבל כיצד הם עשו זאת? ואילו סודות חבויים בתוך הקירות של האתרים המרהיבים האלו? ממצאים ארכיאולוגיים וטכנולוגיות חדשות חושפים רמזים לתעלומות העתיקות האלו.
במהלך ההיסטוריה, ציוויליזציות עתיקות הקימו מבנים שממשיכים לעורר בנו כבוד ופליאה, אבל כיצד הם עשו זאת? ואילו סודות חבויים בתוך הקירות של האתרים המרהיבים האלו? ממצאים ארכיאולוגיים וטכנולוגיות חדשות חושפים רמזים לתעלומות העתיקות האלו. כיצד הקלטים בנו את ניוגריינג' כך שהוא מחזיק מעמד עד ימינו? איך בפירמידות של בני המאיה, כמו אלו שנמצאו באל קסטיליו, יש רמזים להבנה המתקדמת של הקוסמוס של ציוויליזציה עתיקה? כשמבנים עתיקים חושפים עיצובים כמעט בלתי נתפסים, האם גיאומטריה מרתקת כמו זו שנמצאה בבאר המדרגות צ'אנד באורי מרמזת על התערבות שלא מהעולם הזה? מהקשתות האייקוניות של הקולוסיאום שברומא ועד למבצר שנבנה על פני הר געש נידח בסרי לנקה, אילו סודות עתיקים יכולים להיחשף על המבנים העתיקים שעיצבו את עולמנו?