מה שמסתתר מתחת לערים
הסדרה "מה שמסתתר מתחת לערים" חושפת עולמות מופלאים ששוכנים ממש מתחת למרכזים אורבניים מודרניים. מתחת לרחובות האבן, האדמה והבטון יש ממלכות נסתרות שעוצבו על ידי הישרדות, פולחנים ודמיון. כל סיפור חושף תושייה, חוסן ותעלומה, ומוכיח שכל עיר מחביאה עולם נסתר שמחכה לגילוי.