משפחת סימפסון פוגשת את משפחת בוצ'לי ב"פליז נבידד"
בחג המולד הזה הומר מפתיע את מארג' במתנה האולטימטיבית, הופעה בלתי נשכחת של כוכב-העל האיטלקי של האופרה אנדראה בוצ'לי וילדיו מטאו ווירג'יניה.