מסעו של גיבור: מאחורי הקלעים של פרסי ג'קסון והאולימפיים
להיות חצוי זה לא קל… וגם לא להיכנס לנעליים של דמויות אהובות. בעודם מגלמים דמויות במסע, ווקר, ליאה ואריאן יוצאים להרפתקה משלהם. לצד צוות ושחקנים נלהבים, עקבו אחר שלושת הגיבורים הצעירים האלה כאשר הם נכנסים לעולמות המתאימים לאלים, נלחמים ביצורים בלתי נשכחים ומבצעים פעלולים אגדיים. והם עדיין צריכים ללכת לבית הספר.
להיות חצוי זה לא קל … וגם לא להיכנס לנעליים של דמויות אהובות בסדרת טלוויזיה אדירה. בעודם מגלמים דמויות במסע, ווקר, ליאה ואריאן יוצאים להרפתקה אפית משלהם. לצד צוות ושחקנים נלהבים, עקבו אחר שלושת הגיבורים הצעירים האלה על הסט של "פרסי ג'קסון והאולימפיים" כאשר הם נכנסים לעולמות המתאימים לאלים, נלחמים ביצורים בלתי נשכחים ומבצעים פעלולים אגדיים. והם עדיין צריכים ללכת לבית הספר. המסע הזה, אשר הופק על ידי אולפני "איוולב", מלא באתגרים ובהתבגרות חושף את הקסם שמאחורי הערפל.