Trail of the Panda
גבוה בהרי מחוז סצ'ואן בסין, לו - ילד בן עשר יתום ואילם - מציל גור פנדה אבוד שהופרד מאימו. בעוד לו נאבק כדי להחזיר את הגור לאמו - ולהגן עליו מציידים - השניים יוצרים קשר ייחודי.
גבוה בהרי מחוז סצ'ואן בסין, לו - ילד בן עשר יתום ואילם - מציל גור פנדה אבוד שהופרד מאימו. בעוד לו נאבק כדי להחזיר את הגור לביתו - ולהגן עליו מציידים - השניים יוצרים קשר ייחודי. הוא קורא לגור הפנדה פאנג-פאנג או "שמנמן", ובהדרגה מוצא את הביטחון לדבר שוב. גלו את המשמעות האמיתית של ידידות בסיפור המרגש הזה על ילד שנגעה בו האהבה של גור פנדה... ועל מחוייבותו לאחד מחדש את הפנדה עם משפחתו.