בן סטילר מגלם את שומר הלילה החדש במוזיאון לתולדות הטבע שמגלה שהרפתקה אמיתית מתחילה כאשר מוצגי המוזיאון מתעוררים לחיים לאחר שמבקרי המוזיאון הולכים הביתה.