דוקטור דוליטל
רופא מכור לעבודה ומנוכר למשפחתו מגלה מחדש את יכולתו לתקשר עם בעלי חיים, מה שהופך את חייו על פיהם.
נראה שהרופא המצליח ואיש המשפחה המסור ג'ון דוליטל אוחז את העולם בזנב, עד שכשרון מדוכא שהיה לו בילדותו - היכולת לתקשר עם בעלי חיים - מתעורר לפתע בגדול! כעת כל יצור במרחק צווחה רוצה את עצת הרופא הטוב, ומשחרר שרשרת אירועים שערורייתית שהופכת את עולמו!