קראש וברן
ואייט ברנסטין נואש שיהיה לו אח, אז הוא יוצר בובה שהוא קורא לה "קראש". קראש בעל המאפיינים המוגזמים קם לתחייה כדמות אח עם פה גדול שהמטרה שלה היא לעזור לוואייט לשרוד במשפחה שכולה בנות.
כאשר ואייט ברנסטין, הבן היחיד מתוך ארבעה ילדים, נלקח בעל כורחו לחנות "בנה לעצמך חבר הכי טוב" כדי ליצור בובה משלו ליום ההולדת שלו, הוא יוצר גרסת בן של בובה וקורא לה קראש. ואייט נואש שיהיה לו אח והוא מעצב את הבובה החדשה שלו עם מאפיינים גבריים במיוחד, כמו שימוש בנשקי נינג'ה, דעתנות עזה ורצון לבנות דברים ולהשמיד אותם. אך הכי חשוב שוואייט מעצב את קראש כדי שיהיה שומר סודו וחברו. קראש קם לתחייה כדמות אח עם פה גדול שאין לה גבולות. קראש מגלה שוואייט גר בבית מלא באחיות, שכולל את אימא שלו, את אמנדה המקובלת בת ה-16, את האחות האמצעית והאופנתית קליאו, ואת ג'סמין בת השש האסרטיבית. קראש לוקח על עצמו את האחריות לטפל בוואייט ולשמור עליו, והרפתקאות מלאות כאוס ואהבה משפחתית לא מאחרות לבוא.