בילי דילי - קיץ מוטרף מתחת לאדמה
לאחר שפרויקט יריד המדע של בילי משתבש בצורה איומה, הוא ושני חבריו למעבדה, זיק ומרשה, מגלים שהם תקועים בארץ משונה בתוך ליבת כדור הארץ.
בילי דילי בן ה-14 אינו תלמיד כיתה ז' טיפוסי אלא ילד מיוחד חובב מדע. לאחר שפרויקט יריד המדע שלו משתבש בצורה איומה, הוא ושני חבריו למעבדה, זיק ומרשה, מגלים שהם תקועים בארץ משונה בתוך ליבת כדור הארץ. למרות כל הסכנות הפראיות שעולם חדש זה מציב בפניהם, בילי מוכן ללכת לכל מקום ולעשות כל דבר בזכות הסקרנות האינסופית שלו.