רנדי קאנינגהם הוא תלמיד תיכון ממוצע עד שהוא נבחר להיות נינג’ה! עכשיו עליו להגן על המקופחים, להציל את חבריו לבית הספר ולהפוך לגיבור של תושבי נוריסוויל.
רנדי קאנינגהם הוא תלמיד תיכון ממוצע עד שהוא נבחר להיות נינג’ה! עכשיו עליו להגן על המקופחים, להציל את חבריו לבית הספר ולהפוך לגיבור של תושבי נוריסוויל. הוא נלחם במפלצות ובמטורפים, אבל בנוסף, עליו לשרוד את התיכון, להתמודד עם הבריון המקומי ולהיראות מגניב מול הבנות.