התבגרות, קומדיה
בזמן שפיט ריילי בן ה-17 ושאר בית הקולנוע עובדים כדי להתכונן לפרימיירה מלאת כוכבים, שורה של תקריות משונות מעוררות את מיתוס הפנטום של המגפלקס.
פיט ריילי בן ה-17 עובד כסגן מנהל בבית הקולנוע רב המסכים המקומי, בו נפוצה שמועה ש״פנטום״ רודף את המקום. אבל בעוד שפיט ושאר צוות הקולנוע מתכוננים לפרימיירה מלאת כוכבים, שורה של תקריות משונות - כולן קשורות לסרט שמציגים - מעוררות את מיתוס הפנטום של המגפלקס. האם באמת יש פנטום... או סתם מתחזה?