Spider-Man
בחור צעיר עם יכולות של עכביש נלחם בפשע בניו יורק בשעה שהוא מנסה לנהל חיים אישיים רגילים.
לאחר שננשך על ידי עכביש רדיואקטיבי, פיטר פארקר הצעיר מגלה שיש לו כוחות דמויי עכביש. מתוך כוונה להשתמש ביכולות החדשות שלו כדי להשיג עושר ותהילה, הוא מאפשר לאגו שלו להסתיר את הצרכים של השאר, וגורם בעקיפין למותו של דודו, בן, כאשר הוא מסרב לעזור לשוטר לתפוס פושע נמלט. בהשפעת הכישלון שלו, הוא מחליט להשתמש בכישורים החדשים שלו כדי להילחם בפשע, והופך לגיבור העל, ספיידרמן. בזמן שהוא נלחם במגוון נבלי־על, פיטר צריך לאזן את חייו האישיים, הכוללים את חברתו מרי ג'יין, עבודה בתור צלם בדיילי ביוגל, ועורך ששכנע את עצמו שספיידרמן הוא פושע שחייב להיעצר.