ספיידרמן ואיירון מן משתפים פעולה כדי להביס את באטרוק המזנק שקיבל כוחות חדשים. הפנתר השחור נאבק נגד נבל העל רוח.
לאחר שספיידרמן עוצר בעד כמה נוכלים מלשדוד מתקן של תעשיות סטארק, איירון מן מחליט לגמול לו על כך עם אימונים בעבודה. התוכנית שלו משתבשת כאשר באטרוק המזנק, נבל סוג ד', חוזר עם כוחות חדשים. הפנתר השחור זוכה לביקור של אוורט קיי. רוס כדי לדון באבטחה למפגש פסגה בינלאומי אפשרי בוואקאנדה. הביקור נקטע שלא כצפוי על ידי נבל העל רוח.