ספיידרוומן
ג'סיקה דרו ננשכה על ידי עכביש ארסי כילדה. אביה הציל את חייה כאשר הזריק לה "נסיוב עכבישים" ניסיוני, אשר העניק לה בנוסף כוחות על-אנושיים. כאישה בוגרת, ג'סיקה היא העורכת של מגזין ג'סטיס עם שני עובדים נוספים: הצלם ג'ף ובילי, אחיינה המתבגר של ג'סיקה. כשמתעוררות בעיות, ג'סיקה חומקת על מנת להחליף בגדים ולעבור לזהותה הסודית כספיידרוומן.