פוקהונטס 2: מסע לעולם חדש
יחד עם חבריה מיקו, פליט ופרסי, פוקהונטוס מפליגה לאנגליה. אבל כשהיא שם, היא צריכה להחליט אם לחזור לחיים שהיא תמיד הכירה או ללכת אחרי הלב שלה בארץ החדשה הזאת.
יחד עם חבריה מיקו, פליט ופרסי, פוקהונטוס מפליגה לאנגליה כשגרירת רצון טוב. בהתחלה היא מבולבלת מהאופנות המשונות והמנהגים המוזרים של לונדון, אבל במהרה היא מתחברת עם האנגלי המקסים ג׳ון רולף. אבל הגעתו של זר מסתורי מאלצת את פוקהונטוס לבחור בין החיים שהיא תמיד הכירה ובין המסלול לעתידה.