קומדיה, אנימציה
מיני נכלאת במגדל כשאינה מסכימה להינשא לנסיך שאביו בחר עבורה. מיקי מנסה להציל אותה, נלכד בידי השומרים, יוצא לדו-קרב עם הנסיך. מיקי מנצח וזוכה במיני.