משחקי רחוב
ילד אחד הופך לחלק מכנופייה, תשעה ילדים הופכים לקבוצה והמנהיג שלהם הופך לאגדה כשהם מתעמתים עם תעלומה מחרידה מעבר לחומת השדה הימני.