אסון הגשר בג'נובה
תיעוד מיוחד המספר על ההתמוטטות הטרגית של גשר מוראנדי בג'נובה, בה 43 בני אדם איבדו את חייהם. הסיפור פותח בשחזור כרונולוגי של האסון, ומחולק לסצנות המשחזרות את הרגעים הקריטיים במהלך האירוע.
תיעוד מיוחד המספר על ההתמוטטות הטרגית של גשר מוראנדי בג'נובה, בה 43 בני אדם איבדו את חייהם. הסיפור פותח בשחזור כרונולוגי של האסון, מחולק לכמה סצנות המציגות את הרגעים הקריטיים במהלך האירוע. דרך עדויות של השורדים, התוכנית ״משחזרת״ את האירועים כדי לנתח את הסיבות והאירועים שהובילו לטרגדיה. היא מסתיימת בעדויות האחרונות של אלה שהושפעו מהאסון, ובדיון על החידושים הטכנולוגיים שנועדו למנוע התרחשות אסונות דומים.