המטרייה הכחולה
בעיצומו של גשם בעיר מוזיקלית, שתי מטריות, אחת כחולה ואחת לא, נפגשות ומתאהבות לנצח ב"המטריה הכחולה".
זה עוד ערב שגרתי בדרך חזרה מהעבודה, כשגשם מתחיל לרדת והעיר מתעוררת לחיים לצלילי צינורות מטפטפים, סוככים שורקים ומרזבים מגרגרים. ובתוך כל זה, שתי מטריות- אחת כחולה ואחת לא, מתאהבות לנצח.