הרפתקאותיו של בובי
הסיפור האמיתי של הידידות האמיצה בין כלב הטרייר בובי והרועה העדין המוכר כג'ק הזקן שנמשכה גם לאחר מותו של האיש הטוב.
וולט דיסני מציג את סיפורו האמיתי והמדהים של אחד הגיבורים האהובים והמפורסמים ביותר בסקוטלנד- כלב טרייר בשם בובי! את הידידות המתמשכת שנרקמה בין רועה טוב לב הידוע בפשטות בשם ג'ק הזקן וכלבו המסור לא ניתן לשבור, אפילו במותו של הזקן החביב. הסרט, שמתקיים באדינבורו בתקופה הוויקטוריאנית הסוערת ובאזור הכפרי הסקוטי עוצר הנשימה, 'בובי הטרייר הנאמן' הוא סיפור רגיש על נאמנות ואהבה שבוודאי יענג וימלא בהשראה את כולם!