חתול סיאמי בעל מזג חם מועד לתוך מחבואם של שני שודדי בנקים שמחזיקים באחת הקופאיות כבת ערובה. החתול הוא קצה החוט היחיד לשוד הבנק.
חתול סיאמי בעל מזג חם מועד לתוך מחבואם של שני שודדי בנקים שמחזיקים באחת הקופאיות כבת ערובה. הוא קצה החוט היחיד לשוד הבנק. החתול הנע בחופשיות מוביל את סוכני האף.בי.איי. למרדף של חתולים ועכברים.